close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بهترین برندهای تردمیل

    در این جا تعدادی از بهترین برندهای تردمیل خانگی و باشگاهی را با پاره ای از توضیحات در اختیار علاقمندان به این دستگاه پر طرفدار، قرار می دهیم. البته این روزها برندهای تردمیل در بازار بسیار متنوع هستند و ما فقط به برترین های تردمیل می پردازیم.

    بهترین برندهای تردمیل

    تردمیل پاندا Panda

    تردمیل پاندا در کشور چین و با استفاده از فناوری تایوان تولید می شود، این تردمیل ها اصولاً 6 کاره هستند و انواع مختلف باشگاهی و خانگی دارند. یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از ویژگی های این محصول پرطرفدار می باشد.قیمت تردمیل های پاندا بسته به قدرت موتور و ویژگی های خاص آن متغییر است.از امکانات ویژه این تردمیل که در برخی از انواع آن وجود دارد می توان به ماساژور برقی، پایه دراز و نشست، دمبل، چرخ مسگری، امکان پخش موسیقی و... اشاره کرد. همچنین مانیتور موجود در این تردمیل ها دارای قابلیت نمایش سرعت، مسافت، زمان ، کالری مصرفی و تعداد ضربان قلب نیز می باشند.

    تردمیل توربو فیتنس Turbofitness

    تردمیل های توربو فیتنس در کشور تایوان تولید می شوند و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. این تردمیل ها انواع مختلفی در مصارف باشگاهی و خانگی دارند.کمترین قدرت موتور در تردمیل های توربو فیتنس 1.8 اسب بخار است و بیشترین قدرت موتور آن 3.2 اسب بخار می باشد.این تردمیل ها دارای 9 برنامه ورزشی هستند و در 2 مدل تک کاره و شش کاره تولید و به بازار عرضه می گردند.امکانات تردمیل های 6 کاره تخت شنا، کش ایروبیک، پایه دراز نشست، ماساژور قلبی و مسگری می باشد.

    تردمیل آیرون مستر IronMaster

    تردمیل آیرون مستر در کشور چین تولید می شود و دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.این تردمیلها در دو نوع باشگاهی و خانگی تولید می شوند و بیشترین قدرت آنها دارای 6 اسب بخار است. همانند تردمیل های دیگر این تردمیل نیز قابلیت تنظیم شیب و سرعت برای استفاده از برنامه های تمرینی مختلف را دارد.همه مدل های تردمیل آیرون مستر دارای 12 برنامه مختلف ورزشی هستند.

    تردمیل جی کی اکسر Jkexer

    تردمیل های جی کی اکسر در کشور تایوان تولید می شوند و قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارند.این محصول دارای کیفیت بالایی ست و 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.تردمیل های جی کی اکسر دارای مانیتور نمایش جهت سرعت، مسافت، زمان، کالری مصرفی و تعداد ضربان قلب می باشند.همچنین 12 برنامه مختلف ورزشی دارند که افراد با توجه به شرایط فیزکی و آمادگی بدن خود می توانند از آن استفاده کنند. همچنین چرخهایی جهت جابجایی راحت تر دستگاه در زیر آن تعبیه شده است.

    تردمیل فلکسی فیت Flexi Fit

    این تردمیل ها، توسط کشور چین تولید شده و کشورمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. انواع خانگی و باشگاهی آن در بازار موجود می باشد. قدرت موتور همه ی تردمیل های فلکسی فیت یکسان نیست. معمولا این دستگاه با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش به مشتری عرضه می شود. این تردمیل ها دارای انواع مختلف باشگاهی و خانگی با قدرتهای مختلف موتور می باشند. بسته به کارایی و قدرت موتور این تردمیلها قیمت های مختلفی دارند.

    تردمیل مجیکال Magical

    این تردمیل ها، در کشور چین ساخته شده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارند. در ابتدا همه مراحل ساخت این تردمیل ها در کشور تایوان انجام می شد؛ اما کشور چین تولید این محصول را برعهده گرفت. این تردمیل ها شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شوند. تردمیل های مجیکال در 2 نوع خانگی و باشگاهی تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

    تردمیل تاپ شیب Top Shape

    این تردمیل از برندهای مطرح و پرطرفدار ساخت شده توسط کشور چین می باشد که دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش است.علاوه بر قیمت مناسب که از ویژگی های مهم این محصول می باشد تردمیل تاپ شیب مجهز به امکاناتی نظیر ویبره، چرخ مسگری، پایه دراز نشست و... می باشد.

    تاپ فرم Top Form

    تردمیل تاپ فرم ساخته شده توسط کشور چین و از با کیفیت ترین تردمیل های تولیدی کشور چین می باشد که گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله دارند. بیشتر تردمیل های تاپ فرم چند کاره هستند و جهت استفاده به عنوان تردمیل خانگی انتخاب خوبی ست. از امکانات خاص تردمیل های تاپ فرم پایه دراز نشست، چرخ مسگری ، ویبره و... می باشد.

    تردمیل پاورفرست Power First

    این تردمیل ها در کشور تایوان تولید می شوند و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با یکسال گارانتی و 5 سال خدمات، به فروش می رسند.این محصول تایوانی در 2 نوع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی محصولات خود را به بازار عرضه می کند و با توجه به میزان مبلغ پرداختی دارای چندین مدل با ویژگی ها و امکانات متنوع می باشد.

    تردمیل پروتئوس Proteus

    این تردمیل ها محصول کشور چین هستند و از بهترین دستگاه های موجود در کشورمان به حساب می آیند. ارزان ترین مدل این تردمیل ها PMT4000 است. تردمیل پروتئوس شامل یک سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

    تردمیل بادی اسکالپچر Body Sclupture

    تردمیل های بادی اسکالپچر در کشور چین تولید می شوند و یک سال گارانتی وخدمات پس از فروش پنج ساله دارند. این برند تردمیل دارای موتورهایی با قدرت متفاوت و قیمت های مختلفی می باشند.

    تردمیل فورد Ford

    تردمیل های فورد ساخت کشور تایوان می باشند و از کیفیت و استقامت بالایی برخوردارند،اما استفاده از این محصول به دلیل قیمت نسبتاً بالایی که دارد زیاد در کشور ما رایج نیست. تردمیل های فورد دارای یکسال گارانتی تعویض قطعه هستند و انواع باشگاهی و خانگی دارند.

    تردمیل تایتان فیتنس Titan

    تردمیل تایتان فیتنس ساخت شده توسط کشور تایوان هستند و بیشتر آنها مجهز به دستگاه ماساژورند.این تردمیل های تایوانی دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند که کیفیت و قدرت بالای این دستگاهها را به اثبات می رساند.این محصول دارای تنوع قیمتی زیادی است.

    تردمیل تن آرا Tan Ara

    به دلیل نام این محصول بسیاری از افراد گمان میکنند تردمیل های تن آرا ساخت کشور ایران است، در حالیکه اینگونه نیست.این تردمیل ها در کشور چین تولید می شوند.تردمیلهای تن آرا دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله هستند.

    دانلود بازی جنگ ملکه ها Clash of Queens v1.7.2



    icon تعداد بازدید : 109
  • نوشته : هایپر جیم
  • يکشنبه 9 خرداد 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی