close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • برنامه کار با تردمیل، برای افراد با اضافه وزن بالا

    سرعت اغلب تردمیل ها تا 16 کیلومتر در ساعت قابل افزایش است و بعضی از آن ها تا 20 کیلومتر در ساعت را هم جواب می دهند؛ اما این سرعت ها برای افرادی که وزن بالایی دارند و یا تازه کار هستند، مناسب نیست. البته این وسیله برای کاهش وزن و شروع ورزش های هوازی دستگاه مناسبی محسوب می شود و دسترسی آسان به آن در تمام مدت شبانه روز، از مزیت های تردمیل خانگی است. با داشتن این دستگاه در منزل دیگر نمی توانید بهانه بیاورید، آب و هوا مناسب نیست، هوا تاریک است، امنیت وجود ندارد و....

    20 دقیقه کار بر روی تردمیل به طور روزمره، وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. این دستگاه عملکرد قلبی- عروقی و تنفسی بدن را بهبود می بخشد و باعث می شود در کنار یک رژیم غذایی مناسب به مرحله , و کاهش وزن برسید. دویدن در سطح نرم و صاف به نفع افراد چاق است، زیرا در این حالت فشار کمتری به مفاصل آن ها وارد می شود.

    برنامه کار با تردمیل، برای افراد با اضافه وزن بالا

    اگر بافت های بدن تحت فشار بیش از حد قرار بگیرند، ممکن است آسیب ببینند. دویدن بر روی سطح پوشش دار تردمیل به افراد چاق فرصت می دهد با فشار کمتری کار کنند؛ ضمن اینکه بر روی تردمیل 3 فاکتور سرعت، زمان و شیب نیز در اختیار کاربر می باشد و می تواند با استفاده از این 3 فاکتور و اطلاعات ارزشمندی که مانیتور دستگاه در مورد کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و ضربان قلب به او می دهد، الگوی ورزشی مناسبی برای خود طراحی کند. همچنین تردمیل طریقه گام برداشتن افراد تازه کار را اصلاح می کند و امنیت بیشتری دارد.

    برای اینکه کاهش وزن و سایز خود را متوجه بشوید می بایست حداقل 3 ماه به طور منظم بر روی این دستگاه کار کنید. اطلاعات کنسول تردمیل، برای شما بسیار مهم است؛ با استفاده از این اطلاعات می توانید شدت تمرینات را بالا ببرید. اگر در یک هفته اول، فقط با سرعت 4 کیلومتر در ساعت کار می کردید، در هفته دوم این سرعت را به 5 کیلومتر در ساعت برسانید. در این صورت خواهید دید در همان زمان ثابت کالری بیشتری سوزانده اید.

    کم کردن وزن، باید یک هدف بلند مدت باشد. همان طور که شما طی مدت طولانی دچار اضافه وزن شدید، برای کاهش آن نیز باید زمان بگذارید. کاهش وزن یعنی افزایش کالری سوزانده شده؛ بنابراین شما باید با بالا بردن شدت تمرین، میزان کالری سوزی بدن خود را افزایش بدهید. این مسئله یا با افزایش سرعت و یا با افزایش زمان تمرین اتفاق می افتد. البته افزایش تدریجی هر 2 فاکتور زمان و سرعت بهترین گزینه برای افزایش شدت تمرین است. پس از مدتی برای ایجاد تنوع می توانید، گاهی شیب دستگاه را نیز بیشتر کنید. توجه داشته باشید راه رفتن بر روی شیب بالا مانند ورزش تپه نوردی فشار زیادی به زانو ها و سایر مفاصل پا و کمر وارد می کند. هرگز بر روی شیب زیاد با سرعت ندوید.

    وقتی شما فقط داراز کشیده ایدو هیچ حرکتی ندارید، برای زنده بودن مقداری کالری از دست می دهید که به آن BMR گفته می شود. برای به دست آوردن عددBMR بدن خود؛ مردها وزن خود را در عدد10 ضرب کنند و بعد 2 برابر افزایش بدهند؛ عدد به دست آمده کالری است که برای زنده بودن می سوزانید. خانم ها وزن خود را در عدد 10 ضرب کنند و معادل وزن خود را به این عدد بیفزایند و BMR خود را به دست بیاورند. کالری که از خوردن غذاهای مختلف در طول شبانه روز کسب می کنید، چقدر است؟ با ایجاد یک تعادل منفی بین BMR خود و کالری به دست آمده، می توانید وزن کم کنید. وقتی روی تردمیل در حال ورزش هستید، کالری از دست رفته شما مشخص است. بنابراین با یک رژیم غذایی سبک امکان کاهش وزن فراهم می شود.

    برای وزن کم کردن عجله نداشته باشید؛ تناسب اندام بخشی از زندگی شما است؛ سلامتی جسمانی و روحی نیز به همان اندازه و حتی بیشتر از آن اهمیت دارد.

    قبل از شروع تمرین ورزشی، بدن خود را گرم کنید. ابتدا یک سری حرکات کششی بر روی قسمت های مختلف بدن انجام بدهید. سپس روی تردمیل بایستید و دستگاه را روشن کنید. سرعت دستگاه را بر روی 3 کیلومتر در ساعت بگذارید. 3 دقیقه در همین حالت راه بروید. سپس سرعت را به 5 کیلوتر در ساعت برسانید و 2 دقیقه، به تند راه رفتن ادامه بدهید. آنگاه دوباره سرعت را پایین بیاورید و 2 دقیقه دیگر در این حالت راه بروید. اگر سالم و جوان هستید، در همان جلسات اول می توانید گاهی با سرعت 7 کیلومتر در ساعت کار کنید و هر 5 دقیقه یک بار سرعت را تا عدد 4 پایین بیاورید. به این نوع تمرینات، تمرینات تناوبی یا اینتروال می گویند. ولی اگر سن شما بیش از 50 سال است یا سابقه آسیب دیدگی در کمر یا زانو دارید، برای رسیدن به این سرعت، باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببرید و این کار بیش از یک ماه زمان می برد.

    البته برای همه افراد نمی توان یک برنامه ورزشی یکسان ارائه داد. ولی به طور کلی افراد آسیب دیده، افراد مسن و کسانی که اضافه وزن بالایی دارند، می بایست تمرینات خود را با شدت کم شروع کنند.

    به بدن خود گوش بدهید، بدن شما در مواقع لزوم به شما هشدار خواهد داد. در هنگام ورزش، دردهای زیاد واحساس کشیدگی بیش از حد را جدی بگیرید. در طول تمرین شما باید فقط به آستانه درد برسید. درد زیاد، هشداری است در مود اینکه یا شدت تمرین یا حرکات اشتباه هستند. هرگز بدون به پا داشتن کفش مناسب بر روی تردمیل نروید. در طول تمرین یک بطری آب در دسترس داشته باشید و هراز گاهی آب بنوشید تا دمای بدنتان متعادل باقی بماند. اگر احساس سرگیجه و سیاه رفتن چشم پیدا کردید، ابتدا سرعت تردمیل را کم کرده و بعد آن را متوقف کنید. پس از اتمام تمرین برای برگشت به حالت عادی، بدن را با حرکات کششی سرد نمایید.

    چگونه 4 کیلو با تردمیل در ماه وزن کم کنیم؟!



    icon تعداد بازدید : 113
  • نوشته : هایپر جیم
  • يکشنبه 9 خرداد 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی