close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • چند توصیه پیش از خرید دستگاه تردمیل

    بررسی های آماری نشان می دهد بیشتر افراد در میان وسایل ورزشی خانگی مایل به خرید تردمیل هستند زیرا تردمیل شبیه ساز پیاده روی و دویدن به حالت طبیعی ست که مورد علاقه بسیاری می باشد. با هر بار استفاده از تردمیل بدن شما توانایی بیشتری برای تمرین طولانی تر و سخت تر با این وسیله ورزشی را کسب می کند. نکاتی که باید پیش از خرید تردمیل به آن توجه کرد به شرح ذیل است:

    چند توصیه پیش از خرید دستگاه تردمیل

    وزن: تردمیل انتخابی شما باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل وزنی بیش از وزن شما را داشته باشد، زیرا هنگام دویدن بر روی آن فشار وارده به دستگاه از وزن واقعیتان بیشتر است.

    قیمت: از نکات مورد اهمیت در هنگام انتخاب تردمیل قیمت آن است ،حتما توجه کنید تا دستگاه انتخابی شما در رنج قیمت خودش دارای بالاترین کاربرد و بیشترین توانایی ها باشد.

    قدرت موتور: از آنجایی که در تردمیل ها موتور دستگاه قسمتی ست که بیشترین کار را انجام می دهد و فشار اصلی بر روی آن است، حتما به هنگام خرید باید به توان آن توجه کرد. مثلاٌ برای کسانی که تقریبا به مدت طولانی از دستگاه استفاده می کنند ترمیلی با موتور 2 تا 3 اسب بخار انتخاب مناسبی است.برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در این زمینه می توانید با کارشناسان ماتماس بگیرید.

    داشتن گارانتی نیز موضوعی حائز اهمیت محسوب می شود که باید حداقل یک سال باشد.موتور تردمیل هایی که با برق دی.سی کار می کنند معمولاٌ بی صداتر هستند.

    ثبات و پایداری تردمیل: دستگاه را پیش از خرید و در فروشگاه امتحان کنید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.در هنگام دویدن روی دستگاه نباید لرزش و عدم تعادلی در آن احساس کنید.دستگیره ها در تردمیل باید دارای استحکام کافی باشند تا هنگام نیاز بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.دقت کنید که طول و عرض صفحه تردمیل به اندازه ای باشد که امکان و فضای کافی فعالیت را به شما بدهد مثلا در حین دویدن که گامهای بلندتری برمی دارید یا برای افراد قد بلندتر طول دستگاه نکته حائز اهمیتی ست.

    سعی کنید تردمیلی که انتخاب می کنید دارای برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده باشد به این ترتیب هم در حالت های استاندارد تری تمرین می کنید و هم دچار خستگی ناشی از تمرینات تکراری نمی شوید.تنظیم سرعت و شیب دستگاه از روی پنل آن و مشاهده ضربان قلب و مسافت طی شده و مدت تمرین در مانیتور آن امکانات اولیه یک تردمیل خوب است .اگر دستگاه جای نگهداری بطری آب یا وسایل مورد نیاز دیگر مثل حوله را نیز داشته باشد دسترسی راحت تر و بهتری دارید.شما با کمک گرفتن از تجربیات یک مربی خوب می توانید از تمرینی ایده آل و بدون مشکل لذت ببرید.اما اگر به این موارد دسترسی ندارید می توانید با استفاده از کتاب یا ویدئوی راهنمای تمرینات با نحوه و شدت صحیح تمرین در هر دوره آشنا شوید.

    صدای دستگاه: حتماٌ هنگام خرید تردمیل به این نکته توجه داشته باشید که قصد استفاده از آن را در کجای خانه و چه زمانی دارید .اگر هنگام ورزش می خواهید تلویزیون تماشا کنید یا قصد دارید زمانی ورزش کنید که سایر اعضای خانواده خواب هستند سر و صدای آن نباید به گونه ای باشد که نتوان در این مواقع از آن استفاده کرد.

    فضای مورد نیاز: حتما مکانی که قصد قرار دادن تردمیل در آن را دارید اندازه گیری کنید زیرا ممکن است مدلی که در فروشگاه به نظر شما کوچک است در مکان مورد نظر شما جای نگیرد و حتما به جا به جا کردن آن نیز دقت داشته باشید.

    مقایسه تردمیل های موتور دار و بدون موتور: بدلیل اختلاف قیمت زیاد بین تردمیل های موتور دار و تردمیل های معمولی برخی از افراد ترجیح می دهند تردمیل معمولی و با قیمت پایین تر را خریداری کنند.غافل از اینکه این تردمیل ها دارای مشکلات زیادی می باشند. تردمیل بدون موتورمعمولا اگر در وضعیت بیشترین حد شیب خود نباشد قابل جابه جایی نیست و در حین حرکت نیز قابلیت تنظیم شیب را ندارد.همچنین نسبت به نوع موتور دار از قدرت و استحکام کمتری نیز برخورداراست.

    تعیین هدف در استفاده از تردمیل: شما باید پیش از شروع تمرینات خصوصاٌ در اجرای برنامه های طولانی مدت تعیین هدف کنید یعنی مشخص کنید که هدف شما از اجرای این تمرینات کاهش وزن است ؟یا آماده کردن بدن برای شرکت در مسابقات؟ یا هدف بدنسازی و تولید عضله دارید؟شاید هم برای تمدد اعصاب و دوری از تنش ها ورزش می کنید.

    اگر سعی کنید اهداف خود را کاملاٌ تعیین نمایید و در صورت امکان آن را مکتوب کنید و طبق آن برای فعالیت خود برنامه ریزی کنید راحتتر و سریع تر پیشرفت خواهید کرد.اگر هدف شما بلند مدت است و دستیابی به آن طولانی ست.حتما آن را به اهداف کوتاه مدت تر تقسیم کنید که دسترسی به آن راحت تر باشد و انگیزه ادامه تمرینات را داشته باشید.مثلا اگر قصد دارید در مدت یکسال 10 کیلو کاهش وزن داشته باشید،تصمیم بگیرید که در هر ماه 1 کیلوگرم وزن کم کنید در این صورت برای خود هدف یک ماهه تعیین کرده اید که دستیابی به آن نیز ساده تر است.

    پس تعیین هدف در انتخاب و نوع تمرین و رسیدن به آن بسیار موثر است.

    بعضی از اهداف تمرین با تردمیل به شرح زیر است:

    - کاهش استرس و تنش روزانه
    - کالری سوزی و کم کردن وزن
    - تناسب اندام و عضله سازی
    - افزایش سطح انرژی بدن
    - بالابردن کیفیت فعالیتهای ورزشی
    - افزایش توانایی بدن و قلب وعروق
    - حفظ کردن وزن مناسب بدن
    - تقویت عضلات ران و پا
    - اصلاح کیفیت و برنامه خواب

    WinToUSB Enterprise 3.0 نصب ویندوز قابل حمل در حافظه های USB



    icon تعداد بازدید : 129
  • نوشته : هایپر جیم
  • چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی