close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • در خانه به تناسب اندام برسید!

    هیچ چیزی بدتر از این نیست که وقتی با یک گروه ورزشی تمرین انجام می دهید از گروه جا بمانید و نتوانید حرکات را آن گونه که باید اجرا کنید؛ این شرایط در اغلب افراد حالت نارضایتی به وجود می آورد؛ اما به هر حال در باشگاه های ورزشی شما را بر اساس توانایی بدن تقسیم بندی نمی کنند؛ احتمالاً کسانی که در ردیف اول پشت سر مربی ورزش می کنند؛ مدت هاست تمرینات ورزشی انجام می دهند و خود را به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی رسانده اند.

    البته در این صورت شما نباید خیلی زیاد بگیرید، احتمالاً آن ها هم روزی مثل شما بوده اند و به تدریج توانایی بدن خود را افزایش داده اند؛ اما در سالن های ورزشی یک نوع رقابت وجود دارد که برای برخی از افراد چندان خوشایند نیست؛ چون آن ها برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می کنند و علاقه ای به رقابت در این زمینه ندارند.

    در صورتی که محیط باشگاه ورزشی به هر دلیلی برای شما خوشایند نیست، می توانید ورزش را در محیط منزل شروع کنید. امروزه وسایل زیادی وجود دارند که با تهیه آن ها می توانید به راحتی در محیط خانه ورزش کنید و از فواید داشتن فعالیت بدنی بهرمند بشوید.دستگاه های هوازی همچون تردمیل ، دوچرخه ثابت ، اسکی فضایی و... هستند که می توانید مدت نسبتاً طولانی بر روی آن ها به انجام تمرین بپردازید و خود را وارد سیستم هوازی و مرحله چربی سوزی کنید.

    وسایل دیگری نیز هستند که حرکات ورزش را ساده می کنند مانند توپ پیلاتس، چرخ مسگری، کش ایروبیک و.... بسیاری از زنان خانه دار، مادران و حتی زنان کارمند واقعاً فرصت کافی برای رفتن به محیط های مناسب و انجام تمرینات ورزشی را ندارند و البته بی تحرکی حق هیچ کس نیست و باید به هر طریقی شده از شر چربی هایی که سال ها مزاحم سلامتی و زیبایی ما بوده اند خلاص بشویم؛ به همین دلیل تعداد طرفداران دستگاه های ورزشی خانگی روز به روز افزایش می یابد.

    شاید گمان کنید ورزش در منزل کسل کننده است و جذابیتی ندارد و این برنامه نیز مانند بسیاری از برنامه های دیگری که برای لاغری و تناسب اندام داشته اید با شکست مواجه می شود. اما باید بگویم سخت در اشتباه هستید، تحقیقات ثابت کرده ورزش در منزل بیش از روش های دیگر با موفقیت همراه بوده است؛ به شرط آن که این کار را به صورت آهسته و پیوسته انجام بدهید و تدریج سطح تمرینات را بالا ببرید.

    گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شما در این زمینه بسیار کمک می کند؛ خود را با ریتم موسیقی همراه کنید و تمرین کردن لذت ببرید. روزهای اول انگیزه بیشتری دارید و گمان می کنید هر چه سنگین تر ورزش کنید بهتر است و زودتر نتیجه خواهید گرفت؛ اما این کار شما را خسته و دلزده می کند؛ سطح تمرین می بایست با آمادگی جسمانی شما متناسب باشد.

    در هنگام انتخاب تمرین و دستگاه مورد نظر شرایط بدنی خود را در نظر بگیرید. تردمیل دستگاه تطبیق پذیری است که با آن می توانید در سطوح مختلف ورزش کنید؛ از پیاده روی آهسته گرفته تا دویدن سریع؛ موسیقی شاد و پر انرژی کمک می کند سرعت خود را افزایش بدهید و مدت بیشتری به تمرینات ورزشی بپردازید؛ حتی در زمان انجام تمرینات ورزشی می توانید تلوزیون تماشا کنید تا حوصله تان سر نرود. هرگز به خود نگویید باید لاغر بشوم؛ این پیام به شما این معنی را می رساند که چاق هستید و باید از جامعه فاصله بگیرید؛ شما برای سلامتی و تناسب اندام بیشتر ورزش می کنید؛ ما به ورزش اهمیت و اصالت می دهیم و آن را جزیی از برنامه های روزانه خود قرار می دهیم تا زیباتر و شادتر بشویم.

    ورزش تاثیرات چشمگیری در درمان افسردگی دارد و استرس های روزمره را از بین می برد؛ با ورزش اعتماد به نفس شما بیشتر شده و فرد اجتماعی تری خواهید شد. راه رفتن، گرچه فعالیت ساده ای به نظر می رسد اما به خاطر داشته باشید با هر قدم که برمی دارید گامی به سوی سلامتی و نشاط برداشته اید. راه رفتن یک راه ساده برای بهبود وضعیت قلبی- عروقی، کاهش وزن، بهبود گردش خون، بهبود سیستم تنفسی، کاهش سطح کلسترول خون، پایین آوردن فشار خون، کاهش احتمال ابتلا به دیابت و... می باشد.

    اسکی فضایی دستگاهی است که ورزش با آن را به خانم ها توصیه می کنیم؛ این دستگاه هوازی تمام عضلات بزرگ و اصلی بدن را درگیر می کند؛ فقط کافی است در حین تمرین دسته های متحرک دستگاه را بگیرید و دست های خود را هماهنگ با حرکت پاها به عقب و جلو ببرید؛ توسط این دستگاه می توانید دویدن ملایم را شبیه سازی کنید و مقدار قابل توجهی کالری بسوزانید؛ این دستگاه برای کسانی که تمایل دارند به صورت روزانه تمرینات ورزشی انجام بدهند بسیار مناسب است؛ زیرا دستگاه بدون برخوردی است و پس از تمرین با آن به زمان زیادی برای ریکاوری نیاز ندارید.

    ثبت نام دانشگاه آزاد 96



    icon تعداد بازدید : 124
  • نوشته : هایپر جیم
  • سه شنبه 21 دی 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی