close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • قبل از انتخاب تردمیل بخوانید

    تردمیل یک دستگاه ورزشی است که توسط آن می توان به انجام تمرینات هوازی پرداخت و به تناسب اندام، چربی سوزی، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی – عروقی و بهبود سیستم تنفسی دست یافت.این دستگاه ورزشی دویدن و راه رفتن در فضای کوچک باشگاه و منزل را قابل دسترسی می کند. دویدن بر روی این دستگاه دقیقاً مشابه دویدن بر روی سطح زمین است؛ البته بر روی تردمیل 3 فاکتور سرعت، زمان و شیب در اختیار کاربر قرار دارد که با افزایش هر یک از این 3 عنصر می تواند سطح تمرینات را افزایش بدهد.

    بعضی از تردمیل ها مجهز به شیب برقی هستند؛ شیب برقی به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه در حالی که کاربر بر روی تردمیل در حال ورزش است به راحتی قابل تنظیم می باشد. کسانی که در برنامه تمرینی خود از شیب تردمیل استفاده می کنند بهتر است با تردمیلی ورزش کنند که به این نوع شیب مجهز باشد.شیب بیش از 10 درصد ورزش کوه پیمایی و تپه نوردی را شبیه سازی می کند و برای عضله سازی بسیار کارآمد است.

    قبل از انتخاب تردمیل بخوانید

    تردمیل های مدرن و پیشرفته امروزی مجهز به ضربه گیرهای متعددی هستند؛ ضربه گیر کف مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود؛ ضربه گیر SDS از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند و فشار بر این نواحی را تا حدود 80 درصد کاهش می دهد، ضربه گیر ASA مانند ضربه گیر SDS برای محافظت از اندام ورزشکار طراحی شده است، اما برای وزن های مختلف تا 5 مرحله قابل تنظیم می باشد و برندهای محدودی مجهز به این نوع ضربه گیر می باشند.

    ضربه گیرهای فنری و بالشتکی نیز سطح تسمه تردمیل را نرم و انعطاف پذیر می کنند و ایمنی دستگاه را افزایش می دهند. مانیتور این دستگاه اطلاعات بسیار مفیدی مانند سرعت تمرین، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده، برنامه درحال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار به وسیله این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.

    ضربان قلب برای تعیین سطح تمرین شاخص بسیار مهمی است و منطقه چربی سوزی را مشخص می کند؛ بیشترین چربی سوزی در هنگام انجام تمرینات هوازی زمانی رخ می دهد که ضربان قلب حدود 70 درصد حداکثر ظرفیت باشد. برای محاسبه حداکثر ظرفیت ضربان قلب خود عدد سنتان را از عدد 220 کم کنید.

    پیش از شروع تمرین با تردمیل می بایست بدن خود را گرم کنید؛ برای این کار کافی است 2 الی 3 دقیقه با سرعت 3 الی 4 کیلومتر در ساعت راه بروید؛ سپس سرعت را به 6 الی 7 کیلومتر در ساعت برسانید و حدود 1 دقیقه با این سرعت بدوید و بعد دوباره سرعت را به 4 کیلومتر در ساعت برسانید و 1 دقیقه راه بروید؛ در این هنگام بدن شما گرم شده و مرحله Warm up را پشت سرگذاشته اید.در انتهای تمرین نیز باید 2 الی 3 دقیقه با سرعت کم بر روی این دستگاه راه بروید تا ضربان قلبتان به حالت عادی باز گردد و بعد از پایین آمدن از تردمیل حرکات کششی انجام بدهید.

    روی تردمیل پس از آن که تعادل خود را به دست آوردید، دسته های دستگاه را رها کنید؛ چون در غیر این صورت کالری کمتری از دست می دهید و کارآیی تمرین کاسته می شود.در صورتی که با رها کردن دسته تعادل تان را از دست می دهید، سرعت اشتباه است و باید آن را کاهش بدهید. شدت تمرین به آمادگی جسمانی فرد بستگی دارد؛ هر چه بیشتر ورزش کنید از آمادگی جسمانی بالاتری برخودار می شوید و می توانید تمرینات شدیدتری را انجام بدهید.

    برنامه تمرینی شما باید هر 4 الی 6 هفته تغییر کند و سطح آن را بالا ببرید؛ زیرا بدن پس از مدتی به تمرینات تکراری عادت کرده و دیگر به آن ها واکنش نشان نمی دهد. هرگز بدون پوشیدن کفش مناسب بر روی تردمیل تمرین انجام ندهید، این کار به عضلات و مفاصل شما آسیب جدی وارد می کند.

    هنگام خرید تردمیل می بایست علاوه بر قیمت به قدرت موتور، وزن قابل تحمل برای دستگاه، برند، کشور سازنده، گارانتی، ضمانت و امکاناتی که دستگاه در اختیار ورزشکار قرار می دهد توجه کنید. بهتر است تردمیلی انتخاب نمایید که وزن قابل تحمل آن از وزن کاربرانی که مایل هستند از دستگاه استفاده کنند 10 الی 20 کیلوگرم بیشتر باشد؛ در این صورت دستگاه در برابر ضربات شدیدی که در هنگام دویدن به سطح تردمیل وارد می شود، دوام می آورد و عمر طولانی تری خواهد داشت.

    تردمیل را باید از فروشگاه هایی تهیه کنید که به خریدار امکان بازدید بدهند و ارسال و نصب آن را بر عهده بگیرند؛ همچنین در برابر ضمانت پس از فروش به خوبی پاسخگو باشند.هایپر جیم با این که یک فروشگاه اینترنتی به شمار می آید به همه مشتریان خود اجازه می دهد در صورت تمایل به نمایشگاه بیایند و از نزدیک دستگاه مورد نظر خود را ببینند و آن را مورد تست قرار بدهند.

    قبل از انتخاب تردمیل بخوانید

    فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با داشتن گواهینامه نمایندگی فروش بسیاری از برندهای معتبر و محبوب محصولات و تجهیزات ورزشی مانند توربوفیتنس تایوان، جی کی اکسر تایوان، پرومستر، پاندا، آیرون مستر، اسپرتک، استرانگ را عرضه می کند و محصولات اروپایی مانند ریباک انگلستان و بی اچ فیتنس اسپانیا را نیز به فروش می رساند. ارسال و نصب همه محصولات توسط فروشگاه هایپر جیم به صورت رایگان صورت می گیرد و از آنجایی که نماینده فعال بسیاری از کالاهای معتبر ورزشی جهان است ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات را مورد پیگیری و پشتیبانی قرار می دهد.

    به وبلاگ خود خوش امدید



    icon تعداد بازدید : 145
  • نوشته : هایپر جیم
  • يکشنبه 28 آذر 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی