close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • کالری سوزی با تردمیل

    برای کالری سوزی و کاهش وزن، تمرینات ورزشی موثر ضروری ترین بخش برنامه است. ورزش های هوازی اگر به درستی و به موقع انجام بشوند با تاثیر به سزایی که بر عملکرد قلبی-عروقی بدن دارند، تمرینات موثری محسوب می شوند.

    دویدن یا راه رفتن بر روی تردمیل، یک ورزش هوازی بسیار خوب است که باعث قوی شدن ماهیچه های بدن و سوزاندن کالری اضافه می شود. کار با تردمیل یک نوع ورزش ایروبیک نیز به حساب می آید؛ چون ورزش ایروبیک به فعالیتی گفته می شود که در مدت زمان طولانی، یک سری حرکات ریتمیک را به صورت مکرر انجام می دهند. شما می توانید با گوش دادن به موزیک تند ورزشی بر روی تردمیل، به طور ریتمیک گام بردارید و از فواید ورزش ایروبیک بهرمند بشوید. با کار بر روی تردمیل می توانید با یک ساعت ورزش بیش از 600 کالری بسوزانید. راه رفتن بر روی این دستگاه، سبب تقویت و اصلاح عضلات پا، ران ها و باسن می شود. بسیاری از خانم ها در این مناطق بدن توده های چربی زائد دارند.

    کالری سوزی با تردمیل

    هرگاه یک ساعت در طول روز، ورزش صحیح هوازی انجام بدهید؛ تا دو هفته تاثیر آن را بر بدن خود حس خواهید کرد. ضمن اینکه، دویدن بر روی این دستگاه قلب و ششها رانیز قوی می کند و باعث کوچک شدن شکم می شود. اگر می خواهید هنگام ورزش با تردمیل زمان را حس نکنید، می توانید تلوزیون ببینید تا سرگرم بشوید.

    حتی اگر فقط روی تردمیل راه بروید؛ مانند یک پیاده روی ساده، می توانید 360 کالری از دست بدهید. سعی کنید هنگام راه رفتن بر روی تردمیل شیب دستگاه 2 درصد باشد تا پیاده روی در فضای بیرون برای شما شبیه سازی بشود. با ادامه دادن همین ورزش ساده به طور روزمره می توانید شکم و ران های خود را کوچک کنید. گاهی برای تنوع شیب دستگاه خود را افزایش بدهید تا تپه نوردی و راه رفتن سربالایی، را نیز تجربه کرده باشید.

    در صورتی که به طور منظم ورزش می کنید و نتیجه نمی گیرید، باید بعضی اشتباهات را تصیح کنید. اول اینکه شدت تمرین شما میزان چربی را که در مقابل کربوهیدرات می سوزانید را تعیین می کند.هرچه تمرینات شدیدتر باشد، کربوهیدرات بیشتری از دست می رود و هرچه تمرین هوازی یکنواخت تر باشد، چربی بیستر می سوزد. بعضی از مواد غذایی مانند شکلات از ترکیب کربوهیدرات و چربی تشکیل یافته است؛ اما کاهو چربی ندارد. بنابراین باید بدانید بر اساس تمرینی که انجام می دهید، مواد غذایی با سرعت های مختلفی تجزیه می شوند.

    دوم اینکه، میزان عرق کردن شما در هنگام ورزش بر روی تردمیل به یک سری عوامل خارجی مربوط است. به طور کلی عرق کردن افراد با هم متفاوت است. معمولا فرادی که سالم تر و متناسب تر هستند، در ورزش بیشتر عرق می کنند؛ چون بدن آن ها برای خنک کردن کارآیی بالاتری دارد. ولی این یک قاعده کلی نیست و عرق کردن زیاد نشانه وزن از دست دادن نمی باشد. شما در هنگام عرق کردن، آب از دست می دهید. کسانی که زیاد عرق می کنند، باید آب بیشتری بنوشند تا آب از دست رفته جبران بشود.

    سعی کنید در هنگام دویدن یا راه رفتن تند بر روی تردمیل، یک بطری آب در دسترس خود داشته باشید و هر چند دقیقه آب بخورید. این کار علاوه بر اینکه دمای بدن شما را متعادل نگه می دارد، سبب می شود به همراه آب اکسیژن تازه به بافت برسد. همین اکسیژن، سوخت وساز بدن را افزایش می دهد و انرژی بیشتری آزاد می شود.

    اکثر تردمیل های امروزی یک صفحه مانیتور دیجیتال دارند که سرعت، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، زمان و شیب دستگاه را به کاربر نشان می دهد. این اطلاعات برای داشتن یک الگوی ورزشی مناسب بسیار مفید است.

    برای رسیدن به مرحله چربی سوزی، می بایست تمرینات شما، هوازی باشد. فعالیت های هوازی، تمریناتی هستند که در مدت زمان طولانی با شدت متوسط انجام می شوند. بنابراین سعی کنید در هر جلسه تمرین، مدت زمان فعالیت شما، کمتر از 45 دقیقه نباشد. برای این 45 دقیقه به شکل های مختلف می توان برنامه ریزی کرد. می توانید در 3 بخش 15 دقیقه ای کار کنید و در فواصل بین این زمان ها دراز و نشست یا طناط بزنید. زیرا اصل تنوع تمرین و انجام تمرینات با وقفه به افزایش کالری سوزی بدن کمک می کند.

    هیچ گاه با شکم گرسنه بر روی تردمیل نروید. حداقل 2 ساعت قبل از شروع ورزش یک غذای سبک بخورید. بهترین حالت برای ورزش کردن این است که نه گرسنه و نه سیر باشید. این کار باعث می شود تا 24 ساعت بعد از یک تمرین خوب چربی سوزی در بدن شما ادامه داشته باشد. بهتر است 30 دقیقه قبل از شروع تمرین یک عدد میوه یا مقداری ماست بخورید.

    اگر رژیم خود را شکستید یا کمی وزن اضافه کردید، نا امید نشوید؛ شما همیشه این فرصت را دارید که از نو شروع کنید. ورزش، چه با کاهش وزن همراه باشد وچه نباشد، به سلامتی شما کمک خواهد کرد. پس همین که شروع به دویدن یا راه رفتن می کنید، یک کار خوب برای بدن خود انجام داده اید. ورزش علاوه بر تناسب اندام شما را از افسردگی نجات می دهد، سبب جوانی و شادابی پوست می شود و از شما در برابر بسیاری از بیماریها محافظت می کند. حداقل 5 روز در هفته و در هر جلسه بیش از 30 دقیقه بر روی تردمیل خود بدوید و راه بروید، بی شک پس از سه ماه تاثیرات آن را به وضوح، در بدن خود مشاهده خواهید کرد.

    آیا کار با تردمیل عضلات را از بین می برد؟



    icon تعداد بازدید : 96
  • نوشته : هایپر جیم
  • چهارشنبه 5 خرداد 1395
  •  تردمیل خانگی | فروش تردمیل خانگی | خرید تردمیل خانگی| انواع تردمیل خانگی | فروش اقساطی تردمیل خانگی